dc.description.abstract |
Аналіз сучасної наукової літератури, реалій соціально-педагогічної практики дає підстави для висновку, що теоретико-методологічні основи та технології соціально-педагогічної роботи з сім’ями, що виховують дітей з обмеженими фізичними можливостями, на сьогодні розроблені недостатньо; не визначено теоретичні основи щодо забезпечення психолого-педагогічної адаптації сім’ї до проблеми інвалідності дитини, психолого-педагогічні умови соціальної інтеграції сім’ї; відсутня система педагогічних механізмів стимулювання розвитку виховного потенціалу сім’ї з дитиною з обмеженими фізичними можливостями й підвищення рівня готовності батьків до виховання хворої дитини; немає чітко розробленої методики соціально-педагогічної роботи з сім’єю в умовах реабілітаційних центрів. Отже, наукова розробка теоретичних основ і технологій соціально-педагогічної роботи з сім’ями, що виховують дітей з обмеженими фізичними можливостями, стає актуальною в теоретичному і практичному аспектах. Соціальна значущість проблеми соціальної підтримки сімей, які виховують дитину з інвалідністю, вивчення їх складу, міжособистісних взаємовідносин, особливостей та напрямків соціальної роботи з ними, недостатній рівень вивчення її окремих теоретичних та практичних аспектів зумовили вибір теми дослідження: “Технології соціальної допомоги і підтримки сімей, які виховують дітей з обмеженими можливостями”. Мета дослідження: з’ясувати та визначити особливості роботи працівників соціальної сфери з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю, а також дослідити взаємовідносини між батьками та дітьми-інвалідами. |
uk_UA |