dc.contributor.author |
Дерипаска, Таїсія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-28T13:43:00Z |
|
dc.date.available |
2020-05-28T13:43:00Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Дерипаска Т. А. Особливості екологічного виховання учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Олігофренопедагогіка / Таїсія Анатоліївна Дерипаска. – Кам’янець-Подільський, 2019. – 88с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3579 |
|
dc.description.abstract |
Сучасне українське суспільство в силу локальних і глобальних процесів розглядає проблему екологічного виховання, яка виступає головною у сфері людського буття, зокрема збереження, примноження та охорона довкілля покращує не лише існування та збереження живої та неживої природи на землі. Невідповідність існування природи і соціуму, неправильне та нераціональне застосування природніх ресурсів, знищення ландшафтів довкілля призводить до негативних факторів впливу природи на стан зовнішнього середовища, фізичного та психічного здоров’я людства. Мета дослідження – визначити теоретико–методологічні та практичні положення екологічної освіти та виховання учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості екологічного виховання учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |