ElarK-PNU

Особливості екологічного виховання учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дерипаска, Таїсія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2020-05-28T13:43:00Z
dc.date.available 2020-05-28T13:43:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Дерипаска Т. А. Особливості екологічного виховання учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Олігофренопедагогіка / Таїсія Анатоліївна Дерипаска. – Кам’янець-Подільський, 2019. – 88с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3579
dc.description.abstract Сучасне українське суспільство в силу локальних і глобальних процесів розглядає проблему екологічного виховання, яка виступає головною у сфері людського буття, зокрема збереження, примноження та охорона довкілля покращує не лише існування та збереження живої та неживої природи на землі. Невідповідність існування природи і соціуму, неправильне та нераціональне застосування природніх ресурсів, знищення ландшафтів довкілля призводить до негативних факторів впливу природи на стан зовнішнього середовища, фізичного та психічного здоров’я людства. Мета дослідження – визначити теоретико–методологічні та практичні положення екологічної освіти та виховання учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості екологічного виховання учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу