Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дерипаска, Таїсія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-28T13:43:00Z | |
dc.date.available | 2020-05-28T13:43:00Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Дерипаска Т. А. Особливості екологічного виховання учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Олігофренопедагогіка / Таїсія Анатоліївна Дерипаска. – Кам’янець-Подільський, 2019. – 88с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3579 | |
dc.description.abstract | Сучасне українське суспільство в силу локальних і глобальних процесів розглядає проблему екологічного виховання, яка виступає головною у сфері людського буття, зокрема збереження, примноження та охорона довкілля покращує не лише існування та збереження живої та неживої природи на землі. Невідповідність існування природи і соціуму, неправильне та нераціональне застосування природніх ресурсів, знищення ландшафтів довкілля призводить до негативних факторів впливу природи на стан зовнішнього середовища, фізичного та психічного здоров’я людства. Мета дослідження – визначити теоретико–методологічні та практичні положення екологічної освіти та виховання учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості екологічного виховання учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |