dc.description.abstract |
Пізнавальна потреба виступає провідною складовою виховання, яка закладена в основу навчальних програмах. Розглядаючи пізнавальні потреби, слід звернути увагу на розвиток емоційно-мотиваційної сфери дитини від рівня сформованості якої залежить пізнавальне ставлення до навчального матеріалу, його усвідомленість та цікавість. Отже, пізнавальна потреба характеризується мотиваційно-вольовим утворення особистості, що проявляється на всіх етапах шкільного віку у формі допитливості, яке знаходить своє відображення в системі навчальних і пізнавальних інтересів та мотивів учіння. Під час навчально-виховного процесу у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку спостерігаються труднощі під час уроків, що проявляються в негативному ставленні до них. Корекційна робота з розвитку соціальних мотивів учіння підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку вимагає підбору необхідного психолого-педагогічного забезпечення, а саме: форми, методи, засоби, способи та умови навчання. Підвищення рівня мотивації учіння підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку потребує формування у них пізнавальних інтересів, знань, умінь, навичок та здібностей у процесі навчальної діяльності. Мета дослідження – розроблення теоретично обґрунтованої та експериментально апробованої педагогічної технології корекції соціальних мотивів учіння у підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. |
uk_UA |