Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ключук, Катерина Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-28T14:02:37Z | |
dc.date.available | 2020-05-28T14:02:37Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ключук К. Б. Корекція соціальних мотивів учіння у підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Олігофренопедагогіка / Катерина Борисівна Ключук. – Кам’янець-Подільський, 2019. – 88с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3582 | |
dc.description.abstract | Пізнавальна потреба виступає провідною складовою виховання, яка закладена в основу навчальних програмах. Розглядаючи пізнавальні потреби, слід звернути увагу на розвиток емоційно-мотиваційної сфери дитини від рівня сформованості якої залежить пізнавальне ставлення до навчального матеріалу, його усвідомленість та цікавість. Отже, пізнавальна потреба характеризується мотиваційно-вольовим утворення особистості, що проявляється на всіх етапах шкільного віку у формі допитливості, яке знаходить своє відображення в системі навчальних і пізнавальних інтересів та мотивів учіння. Під час навчально-виховного процесу у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку спостерігаються труднощі під час уроків, що проявляються в негативному ставленні до них. Корекційна робота з розвитку соціальних мотивів учіння підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку вимагає підбору необхідного психолого-педагогічного забезпечення, а саме: форми, методи, засоби, способи та умови навчання. Підвищення рівня мотивації учіння підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку потребує формування у них пізнавальних інтересів, знань, умінь, навичок та здібностей у процесі навчальної діяльності. Мета дослідження – розроблення теоретично обґрунтованої та експериментально апробованої педагогічної технології корекції соціальних мотивів учіння у підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція соціальних мотивів учіння у підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |