ElarK-PNU

Корекція соціальних мотивів учіння у підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ключук, Катерина Борисівна
dc.date.accessioned 2020-05-28T14:02:37Z
dc.date.available 2020-05-28T14:02:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ключук К. Б. Корекція соціальних мотивів учіння у підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Олігофренопедагогіка / Катерина Борисівна Ключук. – Кам’янець-Подільський, 2019. – 88с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3582
dc.description.abstract Пізнавальна потреба виступає провідною складовою виховання, яка закладена в основу навчальних програмах. Розглядаючи пізнавальні потреби, слід звернути увагу на розвиток емоційно-мотиваційної сфери дитини від рівня сформованості якої залежить пізнавальне ставлення до навчального матеріалу, його усвідомленість та цікавість. Отже, пізнавальна потреба характеризується мотиваційно-вольовим утворення особистості, що проявляється на всіх етапах шкільного віку у формі допитливості, яке знаходить своє відображення в системі навчальних і пізнавальних інтересів та мотивів учіння. Під час навчально-виховного процесу у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку спостерігаються труднощі під час уроків, що проявляються в негативному ставленні до них. Корекційна робота з розвитку соціальних мотивів учіння підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку вимагає підбору необхідного психолого-педагогічного забезпечення, а саме: форми, методи, засоби, способи та умови навчання. Підвищення рівня мотивації учіння підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку потребує формування у них пізнавальних інтересів, знань, умінь, навичок та здібностей у процесі навчальної діяльності. Мета дослідження – розроблення теоретично обґрунтованої та експериментально апробованої педагогічної технології корекції соціальних мотивів учіння у підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція соціальних мотивів учіння у підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу