dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку дошкільної корекційної педагогіки, відповідно до вимог Державного стандарту загальної та спеціальної дошкільної освіти, «Концепції спеціальної освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку» найважливішою метою сучасного дошкільного виховання є якісна освіта підростаючого покоління. Досягнення цієї мети уможливлюється завдяки інтенсифікації педагогічного процесу – його змісту, методів, організаційних форм, які забезпечують отримання як навчальних, так і розвивальних ефектів. Успішність організації виховного процесу залежить від стану сформованості психічних процесів, провідна роль серед яких належить ігровій діяльності, яка залежить від особистісного розвитку, зокрема фізичного та потребує відповідного рівня розвитку моторики у дошкільників. Фізичний розвиток та виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку відбувається за аналогією становлення дітей з типовим розвитком. Враховуючи своєрідність психомоторного розвитку дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку вимагає розробки спеціального психолого-педагогічного забезпечення процесу фізичного виховання. Чітко організована система фізичного виховання дає змогу попередити формування неправильних рухових стереотипів, корегувати у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку наявні порушення моторики що сприятиме всебічному розвитку особистості, що надалі дасть змогу вільно адаптуватись та соціалізуватись до шкільного життя. Найважливішим етапом загальної системи виховання дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку виступає процес фізичного виховання, який спрямований на розвиток моторики у них. Мета дослідження – дослідити особливості розвитку моторики у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку. |
uk_UA |