Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Постовітюк, Ольга Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-28T14:13:37Z | |
dc.date.available | 2020-05-28T14:13:37Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Постовітюк О. І. Корекція довготривалої пам’яті у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Олігофренопедагогіка / Ольга Іванівна Постовітюк. – Кам’янець-Подільський, 2019. – 100с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3584 | |
dc.description.abstract | Сучасні умови розвитку системи освіти вимагають якісно новий рівень функціонування та діяльності навчальних закладів різного типу, що потребує впровадження інноваційних психолого-педагогічних технологій навчання та виховання дітей з психофізичними порушеннями. Пріоритетним напрямком закладів корекційної освіти виступає розвиток соціальної адаптації та компетентності учнів до соціуму однолітків з типовим розвитком , що можливо за умов правильної організації навчально-виховної , суспільно-корисної та профорієнтаційної діяльності учнів з різними нозологіями. Особливо чітко це проявляється у підлітковому віці, коли рівень розвитку мнемічних процесів, зокрема довготривалої пам’яті, потребує значного напруження та інтенсифікації у зв’язку із значною диференціацією навчального матеріалу за відповідними профілями діяльності. Мета дослідження – визначити теоретико–методологічні та практичні положення проблеми розвитку , формування та корекції довготривалої пам’яті у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція довготривалої пам’яті у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |