ElarK-PNU

Корекція довготривалої пам’яті у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Постовітюк, Ольга Іванівна
dc.date.accessioned 2020-05-28T14:13:37Z
dc.date.available 2020-05-28T14:13:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Постовітюк О. І. Корекція довготривалої пам’яті у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Олігофренопедагогіка / Ольга Іванівна Постовітюк. – Кам’янець-Подільський, 2019. – 100с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3584
dc.description.abstract Сучасні умови розвитку системи освіти вимагають якісно новий рівень функціонування та діяльності навчальних закладів різного типу, що потребує впровадження інноваційних психолого-педагогічних технологій навчання та виховання дітей з психофізичними порушеннями. Пріоритетним напрямком закладів корекційної освіти виступає розвиток соціальної адаптації та компетентності учнів до соціуму однолітків з типовим розвитком , що можливо за умов правильної організації навчально-виховної , суспільно-корисної та профорієнтаційної діяльності учнів з різними нозологіями. Особливо чітко це проявляється у підлітковому віці, коли рівень розвитку мнемічних процесів, зокрема довготривалої пам’яті, потребує значного напруження та інтенсифікації у зв’язку із значною диференціацією навчального матеріалу за відповідними профілями діяльності. Мета дослідження – визначити теоретико–методологічні та практичні положення проблеми розвитку , формування та корекції довготривалої пам’яті у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція довготривалої пам’яті у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу