Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трофімова, Анастасія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-29T08:05:58Z | |
dc.date.available | 2020-05-29T08:05:58Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Трофімова А. М. Особливості формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку із ЗНМ: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Анастасія Миколаївна Трофімова. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3593 | |
dc.description.abstract | Сформовані комунікативні вміння – один з основних показників готовності до взаємодії з оточуючими людьми, які дозволяють дітям впоратися з труднощами, сприяють подоланню страху, впливають на формування доброзичливих стосунків, забезпечують успішність діяльності. Аналіз наукової літератури дозволив виявити ряд протиріч, наявних у формуванні комунікативних умінь у дітей. Це протиріччя між: соціальним замовленням і зниженням рівня як загальної, так і комунікативної культури; між необхідним для соціалізації рівнем комунікативного розвитку і недосконалістю системної організації роботи з формування комунікативних якостей. Пошук педагогічно ефективних шляхів вирішення даних суперечностей, які потребують виявлення науково обґрунтованих підходів до формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку, становить проблему дослідження, яка актуальна як для теорії, так і для практики дошкільної освіти. Аналіз психолого-педагогічної літератури та практики свідчить про збільшення кількості дітей дошкільного віку із порушеннями усного мовлення, що зумовлює труднощі в оволодінні програмами навчання і виховання дітей дошкільного віку в умовах ДНЗ, своєчасною мовленнєвою підготовкою дітей до школи і формуванням мисленнєво-пізнавальної діяльності, поведінки та особистості дитини в цілому. Мета дослідження − виявити особливості діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення третього рівня, визначити методику формування у них комунікативних навичок. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку із ЗНМ | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |