dc.contributor.author |
Павлюк, Анастасія Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-29T10:44:34Z |
|
dc.date.available |
2020-05-29T10:44:34Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Павлюк А. М. Корекція порушень словесно-логічної пам’яті у дітей дошкільного віку з ТПМ: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Анастасія Михайлівна Павлюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3596 |
|
dc.description.abstract |
Головним завданням дошкільних освітніх установ є забезпечення всебічного гармонійного розвитку особистості дитини. Пізнавальні процеси є складовою частиною будь-якої людської діяльності, взаємодіючи між собою вони утворюють цілу систему. Тому психічний процес пам’яті є невід'ємним компонентом будь-якої форми творчої діяльності людини, її поведінки в цілому. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовлення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та експериментально дослідити словесно-логічну пам’ять у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція порушень словесно-логічної пам’яті у дітей дошкільного віку з ТПМ |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |