ElarK-PNU

Корекція порушень словесно-логічної пам’яті у дітей дошкільного віку з ТПМ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлюк, Анастасія Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-05-29T10:44:34Z
dc.date.available 2020-05-29T10:44:34Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Павлюк А. М. Корекція порушень словесно-логічної пам’яті у дітей дошкільного віку з ТПМ: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Анастасія Михайлівна Павлюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3596
dc.description.abstract Головним завданням дошкільних освітніх установ є забезпечення всебічного гармонійного розвитку особистості дитини. Пізнавальні процеси є складовою частиною будь-якої людської діяльності, взаємодіючи між собою вони утворюють цілу систему. Тому психічний процес пам’яті є невід'ємним компонентом будь-якої форми творчої діяльності людини, її поведінки в цілому. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовлення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та експериментально дослідити словесно-логічну пам’ять у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція порушень словесно-логічної пам’яті у дітей дошкільного віку з ТПМ uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу