Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Павлюк, Анастасія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-29T10:44:34Z | |
dc.date.available | 2020-05-29T10:44:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Павлюк А. М. Корекція порушень словесно-логічної пам’яті у дітей дошкільного віку з ТПМ: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Анастасія Михайлівна Павлюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3596 | |
dc.description.abstract | Головним завданням дошкільних освітніх установ є забезпечення всебічного гармонійного розвитку особистості дитини. Пізнавальні процеси є складовою частиною будь-якої людської діяльності, взаємодіючи між собою вони утворюють цілу систему. Тому психічний процес пам’яті є невід'ємним компонентом будь-якої форми творчої діяльності людини, її поведінки в цілому. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовлення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та експериментально дослідити словесно-логічну пам’ять у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція порушень словесно-логічної пам’яті у дітей дошкільного віку з ТПМ | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |