ElarK-PNU

Корекція порушень довільної уваги у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чопчик, Тетяна Анатолівна
dc.date.accessioned 2020-12-21T09:20:12Z
dc.date.available 2020-12-21T09:20:12Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чопчик Т. А. Корекція порушень довільної уваги у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Тетяна Анатолівна Чопчик. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3759
dc.description.abstract Головним завданням сучасної дошкільної освіти є розвиток гармонійної, високодуховної особистості. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовлення. Успішність організації навчально-виховного процесу, залежить від стану сформованості у дітей психічних явищ, основна роль серед яких належить довільній формі уваги. Недостатній розвиток властивостей уваги є причиною труднощів у дошкільників при опануванні знаннями, уміннями та навичками. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на формування довільної уваги у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція порушень довільної уваги у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу