ElarK-PNU

Використання інформаційних комп’ютерних технологій у корекційно-розвиваючому навчанні дітей із загальним недорозвитком мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бежіка, Августіна Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-12-21T10:06:14Z
dc.date.available 2020-12-21T10:06:14Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бежіка А. О. Використання інформаційних комп’ютерних технологій у корекційно-розвиваючому навчанні дітей із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Августіна Олександрівна Бежіка. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 111 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3760
dc.description.abstract Національною доктриною розвитку освіти в Україні передбачено забезпечення прискореного, випереджувального інноваційного розвитку освіти, створення умов для розвитку, самоствердження та творчої самореалізації особистості протягом життя. Ці завдання набувають особливої актуальності в умовах сьогодення та реалізуються через комплекс заходів, спрямованих на виховання покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя, на формування гармонійної особистості дитини, набуття нею соціального досвіду. Пріоритетним напрямком в житті кожної людини є професійне становлення, особливо актуальною є проблема використання інформаційних комп’ютерних технологій. Щодо дітей із загальним недорозвитком мовлення використання інформаційних комп’ютерних технологій дасть змогу сформувати їх мовленнєвий розвиток, зокрема навичок мовленнєвої діяльності, які пов’язані з усвідомленням одиниць мови, порушення процесів аналізу та синтезу; психічні функції, а саме зорово-просторова уява, слухо-моторні та оптико-моторні координації. Інформаційні комп’ютерні технології, які включають різноманітні комп’ютерні програми, використовуються не лише в процесі навчання та розвитку мовлення, але й слугують корекційним засобом щодо виправлення порушень мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення, їх пізнавального, емотивного та особистісного розвитку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості використання інформаційних комп’ютерних технологій у корекційно-розвиваючому навчанні дітей із загальним недорозвитком мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання інформаційних комп’ютерних технологій у корекційно-розвиваючому навчанні дітей із загальним недорозвитком мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу