Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бурдюжа, Ірина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-21T11:33:34Z | |
dc.date.available | 2020-12-21T11:33:34Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бурдюжа І. І. Особливості розвитку у старших дошкільників із дизартрією: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Ірина Іванівна Бурдюжа. – Кам’янець-Подільський, 2019. – 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3762 | |
dc.description.abstract | Загальна доступність дошкільної освіти для різних за рівнем розвитку та підготовки дітей відзначається в числі основних напрямків державної політики в галузі дошкільної освіти. Законодавча база дає підставу створити оптимальні умови розвитку та навчання дошкільників з типовим та порушеним розвитком. Здійснення освітньої мети залежить, передусім, від інтенсифікації педагогічного процесу, його змісту, методики, організаційних форм, які забезпечують отримання як педагогічних, так і розвивальних ефектів. Вищезазначені положення дозволяють розвивати у дошкільників психічну пізнавальну діяльність, яка покладена в основу їх подальшого включення у процес навчання і позначається на їх успішності у навчальній діяльності. Особливого значення при цьому набуває вирішення проблеми розвитку у дошкільників довільних форм психічної діяльності, передусім –уваги, яка суттєво впливає на розвиток усіх психічних процесів, особистісної, когнітивної, емотивної та поведінкової сфер , а також дає змогу дошкільнику перейти на новий вид діяльності. Мета дослідження полягає у теоретико-практичному вивченні особливості уваги у старших дошкільників із дизартрією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку у старших дошкільників із дизартрією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |