Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Семенюк, Марина Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T14:41:28Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T14:41:28Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Семенюк М. В. Використання ігротерапії на логопедичних заняттях з учнями молодших класів: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Марина Валеріївна Семенюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 89с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3772 | |
dc.description.abstract | В наш час не підлягає сумніву те, що логопедичну роботу з дітьми, які відстають у мовленнєвому розвитку, необхідно розпочинати з раннього віку. У сучасній методичній літературі з логопедії, при роботі з дітьми молодшого шкільного віку рекомендовано проведення різних логопедичних ігор. Організовуючи роботу з молодшими школярами, необхідно враховувати використання гри, як провідного методу роботи. Гра не є пустою забавою, це зміст життя дитини, її творча діяльність потрібна для її розвитку. У грі дитина вчиться не лише швидко спостерігати, але й успішно діяти, критично думати й оцінювати те, що навколо неї відбувається. Через актуальність та важливість для подальшого розвитку дітей молодшого шкільного віку і успішного засвоєння ними навчального матеріалу нами було обрано тему нашого дослідження «Використання ігротерапії на логопедичних заняттях з учнями молодших класів». Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально довести доцільність використання методів ігрової терапії при організації роботи логопеда з молодшими школярами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання ігротерапії на логопедичних заняттях з учнями молодших класів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |