Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сурмій, Валентина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T14:53:33Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T14:53:33Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Сурмій В. В. Корекція порушень емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Валентина Василівна Сурмій. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3773 | |
dc.description.abstract | Головним завданням сучасної дошкільної освіти є розвиток гармонійної, високодуховної особистості. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовлення. Але емоційну пам’ять у дітей раннього віку досліджено не достатньо, тому окреслені проблеми обумовлюють актуальність здійснення дослідження на тему "Корекція порушень емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовлення". Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на формування емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція порушень емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |