ElarK-PNU

Корекція порушень емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сурмій, Валентина Василівна
dc.date.accessioned 2020-12-22T14:53:33Z
dc.date.available 2020-12-22T14:53:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сурмій В. В. Корекція порушень емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Валентина Василівна Сурмій. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3773
dc.description.abstract Головним завданням сучасної дошкільної освіти є розвиток гармонійної, високодуховної особистості. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовлення. Але емоційну пам’ять у дітей раннього віку досліджено не достатньо, тому окреслені проблеми обумовлюють актуальність здійснення дослідження на тему "Корекція порушень емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовлення". Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на формування емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція порушень емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу