ElarK-PNU

Формування зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зайченко, Юлія Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-12-22T15:00:43Z
dc.date.available 2020-12-22T15:00:43Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Зайченко Ю. В. Формування зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Юлія Вікторівна Зайченко. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 105 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3775
dc.description.abstract В наш час збільшується кількість дітей з інтелектуальними порушеннями. Тому, повсякчас в логопедичній практиці зростає кількість дітей саме з інтелектуальними порушеннями та логопедичними вадами різної нозології та ступеня важкості. Саме тому, очевидним є те, що сучасна наука потребує удосконалення традиційних прийомів та методів роботи з такими дітьми, та пошуку більш ефективних науково-обгрунтованих шляхів розвитку зв’язного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями, що потребують диференційованого підходу до вирішення цього питання. На даний час зв'язне мовлення дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку є вже всесторонньо дослідженим, та проблематика даної теми повністю розкрита багатьма вченими. З іншої точки зору, молодший шкільний вік ще не достатньо розкритий та не всі причини та методи корекційного впливу дослідженні. Мета дослідження – дослідити та визначити зміст та методи формування зв'язного мовлення у молодшими школярами з порушеннями інтелектуального розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу