Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зайченко, Юлія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T15:00:43Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T15:00:43Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Зайченко Ю. В. Формування зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Юлія Вікторівна Зайченко. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3775 | |
dc.description.abstract | В наш час збільшується кількість дітей з інтелектуальними порушеннями. Тому, повсякчас в логопедичній практиці зростає кількість дітей саме з інтелектуальними порушеннями та логопедичними вадами різної нозології та ступеня важкості. Саме тому, очевидним є те, що сучасна наука потребує удосконалення традиційних прийомів та методів роботи з такими дітьми, та пошуку більш ефективних науково-обгрунтованих шляхів розвитку зв’язного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями, що потребують диференційованого підходу до вирішення цього питання. На даний час зв'язне мовлення дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку є вже всесторонньо дослідженим, та проблематика даної теми повністю розкрита багатьма вченими. З іншої точки зору, молодший шкільний вік ще не достатньо розкритий та не всі причини та методи корекційного впливу дослідженні. Мета дослідження – дослідити та визначити зміст та методи формування зв'язного мовлення у молодшими школярами з порушеннями інтелектуального розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |