Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Борденюк, Аліна Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-09T14:29:10Z | |
dc.date.available | 2021-02-09T14:29:10Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Борденюк А. І. Корекція особливостей засвоєння граматичних категорій дітьми молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту легкого ступеня: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Аліна Ігорівна Борденюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 108 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4315 | |
dc.description.abstract | Сучасна система освіти в Україні характеризується зміною освітньої парадигми, активним пошуком шляхів, створення нових напрямів, технологій, методик навчально-виховного процесу. Ознакою сьогодення є трансформація, удосконалення існуючого змісту освіти на всіх її рівнях. У зв’язку зі змінами нормативно-законодавчої бази та гуманізації відносин в освітньому просторі виникає потреба в подальшому вдосконаленні процесу навчання, виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами, одне з провідних місць серед яких займають діти з інтелектуальними порушеннями – розумовою відсталістю різного ступеню тяжкості. Це обумовлено стійкою тенденцією поширення нових варіантів поєднання порушень на тлі, або в сукупності з інтелектуальними порушеннями, значним збільшенням кількості дітей із цими порушеннями в закладах як спеціальної, так і інклюзивної освіти (В. Бондар, І. Дмитрієва, А. Колупаєва, С. Миронова, В. Синьов, М. Супрун, А. Шевцов, Д. Шульженко та ін.). Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та емпіричному дослідженні теоретико-методичних засад та розробці й експериментальній перевірці комплексної диференційованої системи діагностики, формування й корекції мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким і помірним ступенями розумової відсталості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція особливостей засвоєння граматичних категорій дітьми молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту легкого ступеня | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |