ElarK-PNU

Діагностика психологічної готовності педагогів закладу дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пургіна, Алла
dc.date.accessioned 2021-02-09T14:34:03Z
dc.date.available 2021-02-09T14:34:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Пургіна А. Діагностика психологічної готовності педагогів закладу дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Алла. Пургіна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 109 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4316
dc.description.abstract У зв’язку зі змінами в освітній галузі щодо реалізації принципу доступності якісної освіти для усіх верств населення, зокрема для осіб з обмеженими можливостями здоров’я, у навчальних закладах України введена інклюзивна форма навчання. Питання інклюзії варто розглядати не тільки в аспекті створення доступного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні. Жоден з них не має відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії. Питання психологічної готовності працівників закладів дошкільної освіти працювати з дітьми з ООП мало вивчене через те, що інклюзивна освіта почала впроваджуватись там не так давно у порівнянні із загальноосвітніми закладами. Мета: визначити рівні психологічної готовності педагогів ЗДО здійснювати інклюзивну діяльність. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Діагностика психологічної готовності педагогів закладу дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу