Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пургіна, Алла | |
dc.date.accessioned | 2021-02-09T14:34:03Z | |
dc.date.available | 2021-02-09T14:34:03Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Пургіна А. Діагностика психологічної готовності педагогів закладу дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Алла. Пургіна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 109 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4316 | |
dc.description.abstract | У зв’язку зі змінами в освітній галузі щодо реалізації принципу доступності якісної освіти для усіх верств населення, зокрема для осіб з обмеженими можливостями здоров’я, у навчальних закладах України введена інклюзивна форма навчання. Питання інклюзії варто розглядати не тільки в аспекті створення доступного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні. Жоден з них не має відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії. Питання психологічної готовності працівників закладів дошкільної освіти працювати з дітьми з ООП мало вивчене через те, що інклюзивна освіта почала впроваджуватись там не так давно у порівнянні із загальноосвітніми закладами. Мета: визначити рівні психологічної готовності педагогів ЗДО здійснювати інклюзивну діяльність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Діагностика психологічної готовності педагогів закладу дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзії | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |