Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Антонюк, Надія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-09T14:51:30Z | |
dc.date.available | 2021-02-09T14:51:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Антонюк Н. С. Особливості діагностики лексичних умінь у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Надія Сергіївна Антонюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4321 | |
dc.description.abstract | Оволодіння нормами і правилами рідної мови як засобом комунікації є одним із найбільших надбань дитини у дошкільному віці. Період дошкільного віку є найбільш сензитивним до засвоєння мови, тому якщо виникає певне відхилення хоча б на якомусь одному етапі розвитку мовлення, то перехід до інших, вищих етапів не може бути успішним. Виявлення стану сформованості лексичного компоненту мовлення у дітей старшого дошкільного віку є важливим напрямком сучасної логопедії. Складність цієї проблеми пов’язана із великою кількістю мовних елементів, які входять до поняття "лексичний компонент" – слова, які безпосередньо відносяться до тих чи інших предметів, їхніх дій та якостей; слова, які не мають прямої предметної співвіднесеності і позначають складні збірні поняття, суму якостей, ознак, явищ; слова, які близькі або протилежні за значенням (синоніми, антоніми, багатозначні, твірні та похідні). Мета дослідження – визначити зміст діагностичних завдань для виявлення стану сформованості лексичних вмінь у дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості діагностики лексичних умінь у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |