ElarK-PNU

Формування лексичного боку мовлення у дітей з псевдобульбарною дизартрією молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Свендер, Богдана Іванівна
dc.date.accessioned 2021-02-09T14:57:16Z
dc.date.available 2021-02-09T14:57:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Свендер Б. І. Формування лексичного боку мовлення у дітей з псевдобульбарною дизартрією молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Богдана Іванівна Свендер. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4322
dc.description.abstract Розвиток дітей з дизартріями старшого дошкільного віку сьогодні в Україні залишається однією із найбільш складних та недостатньо вирішених логопедичних проблем. Сьогодення вимагає сучасних розширених підходів до дефінітивно-понятійного змісту терміну «усне мовлення». В Україні немає сучасних комплексних міждисциплінарних досліджень лексичного боку дітей з дизартріями СДВ: пропонуються загальні підходи логокорекційної роботи без урахування форм дизартрії. Дефіцит системних робіт щодо корекції порушень при дизартріях (є лише загальні вказівки) гальмує загальний рівень ефективності подолання порушень УМ при дизартріях. Гостро стоїть питання спеціального диференційованого діагностично-корекційного впливу по подоланню вад УМ при дизартріях у старших дошкільників. Мета дослідження: підвищення рівня усного мовлення у дітей здизартріями за допомогою комплексної методики формування та корекції порушень усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку при дизартріях. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування лексичного боку мовлення у дітей з псевдобульбарною дизартрією молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу