ElarK-PNU

Особливості запобігання фонемо-графічних помилок у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голоюх, Ілона Петрівна
dc.date.accessioned 2021-02-12T12:32:39Z
dc.date.available 2021-02-12T12:32:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Голоюх І. П. Особливості запобігання фонемо-графічних помилок у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Ілона Петрівна Голоюх. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4373
dc.description.abstract Раннє виявлення та корекція мовленнєвих порушень у дітей є найважливішим корекційним завданням, оскільки ці порушення впливають на формування та вдосконалення психічних функцій, становлення особистості дитини, її підготовки до навчання в школі, а також подальшого освоєння шкільної програми та соціальної адаптації дитини, в цілому. Важливо підкреслити, що аналіз сучасної ситуації, яка склалася зараз в системі виховання та навчання, показав, що число дітей, у яких є проблеми та порушення мовленнєвого розвитку, постійно продовжує рости. Такі школярі утворюють провідну групу ризику шкільної неуспішності, що яскраво помітно в процесі оволодіння письмом та читанням. Метою магістерської роботи є виявлення, а також теоретичне обґрунтування та апробування логопедичної корекції фонетико-графічних порушень у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості запобігання фонемо-графічних помилок у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу