Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Голоюх, Ілона Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T12:32:39Z | |
dc.date.available | 2021-02-12T12:32:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Голоюх І. П. Особливості запобігання фонемо-графічних помилок у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Ілона Петрівна Голоюх. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4373 | |
dc.description.abstract | Раннє виявлення та корекція мовленнєвих порушень у дітей є найважливішим корекційним завданням, оскільки ці порушення впливають на формування та вдосконалення психічних функцій, становлення особистості дитини, її підготовки до навчання в школі, а також подальшого освоєння шкільної програми та соціальної адаптації дитини, в цілому. Важливо підкреслити, що аналіз сучасної ситуації, яка склалася зараз в системі виховання та навчання, показав, що число дітей, у яких є проблеми та порушення мовленнєвого розвитку, постійно продовжує рости. Такі школярі утворюють провідну групу ризику шкільної неуспішності, що яскраво помітно в процесі оволодіння письмом та читанням. Метою магістерської роботи є виявлення, а також теоретичне обґрунтування та апробування логопедичної корекції фонетико-графічних порушень у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості запобігання фонемо-графічних помилок у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |