dc.contributor.author |
Дяков, Жанна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-12T12:38:44Z |
|
dc.date.available |
2021-02-12T12:38:44Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Дяков Ж. М. Формування мотиваційної готовності до навчання у школі старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Жанна Михайлівна Дяков. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4374 |
|
dc.description.abstract |
Успішність організації навчально-виховного процесу, залежить від стану сформованості у дітей психічних явищ, основна роль серед яких належить мотивації. Не сформованість мотивації до навчання, у старших дошкільників особливо з порушеннями мовлення призводить, призводить до труднощів адаптування до шкільних умов, навчальної програми, і як наслідок виникають проблеми у навчанні. Мета дослідження – визначення методів навчально-виховної роботи, спрямовані на формування мотиваційної готовності до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування мотиваційної готовності до навчання у школі старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |