ElarK-PNU

Формування мотиваційної готовності до навчання у школі старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дяков, Жанна Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-02-12T12:38:44Z
dc.date.available 2021-02-12T12:38:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Дяков Ж. М. Формування мотиваційної готовності до навчання у школі старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Жанна Михайлівна Дяков. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4374
dc.description.abstract Успішність організації навчально-виховного процесу, залежить від стану сформованості у дітей психічних явищ, основна роль серед яких належить мотивації. Не сформованість мотивації до навчання, у старших дошкільників особливо з порушеннями мовлення призводить, призводить до труднощів адаптування до шкільних умов, навчальної програми, і як наслідок виникають проблеми у навчанні. Мета дослідження – визначення методів навчально-виховної роботи, спрямовані на формування мотиваційної готовності до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування мотиваційної готовності до навчання у школі старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу