Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дяков, Жанна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T12:38:44Z | |
dc.date.available | 2021-02-12T12:38:44Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Дяков Ж. М. Формування мотиваційної готовності до навчання у школі старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Жанна Михайлівна Дяков. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4374 | |
dc.description.abstract | Успішність організації навчально-виховного процесу, залежить від стану сформованості у дітей психічних явищ, основна роль серед яких належить мотивації. Не сформованість мотивації до навчання, у старших дошкільників особливо з порушеннями мовлення призводить, призводить до труднощів адаптування до шкільних умов, навчальної програми, і як наслідок виникають проблеми у навчанні. Мета дослідження – визначення методів навчально-виховної роботи, спрямовані на формування мотиваційної готовності до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування мотиваційної готовності до навчання у школі старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |