Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Завальна, Юліана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T12:42:49Z | |
dc.date.available | 2021-02-12T12:42:49Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Завальна Ю. В. Формування номінативного словника у дітей з розладами аутичного спектру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Юліана Володимирівна Завальна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4375 | |
dc.description.abstract | На сьогоднішній день в Україні збільшується кількість дітей з розладом аутичного спектру (надалі РАС). І все більше виникає потреба у надані якісної корекційно-розвиткової та навчально-виховної роботи. Порушення мовленнєвого аспекту – відноситься до тріади порушень дітей з РАС, а тому посідає важливе місце у детальному вивченні. Становлення процесу мовлення залежить від об’єму та якості словникового запасу дитини. Номінативний словник є його складовою частиною. Він слугує для встановлення комунікаційних зв’язків з іншими людьми, вивчення навколишнього, розвитку вищих психічних функцій, особистісного розвитку. Чим більше слів знаходиться у розпорядженні дитини, тим точніше і легше їй буде висловлюватися, виражати свої почуття і емоції. Мета дослідження: розробка методики формування номінативного словника у дошкільників з розладами аутистичного спектру. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування номінативного словника у дітей з розладами аутичного спектру | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |