ElarK-PNU

Формування номінативного словника у дітей з розладами аутичного спектру

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Завальна, Юліана Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-02-12T12:42:49Z
dc.date.available 2021-02-12T12:42:49Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Завальна Ю. В. Формування номінативного словника у дітей з розладами аутичного спектру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Юліана Володимирівна Завальна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4375
dc.description.abstract На сьогоднішній день в Україні збільшується кількість дітей з розладом аутичного спектру (надалі РАС). І все більше виникає потреба у надані якісної корекційно-розвиткової та навчально-виховної роботи. Порушення мовленнєвого аспекту – відноситься до тріади порушень дітей з РАС, а тому посідає важливе місце у детальному вивченні. Становлення процесу мовлення залежить від об’єму та якості словникового запасу дитини. Номінативний словник є його складовою частиною. Він слугує для встановлення комунікаційних зв’язків з іншими людьми, вивчення навколишнього, розвитку вищих психічних функцій, особистісного розвитку. Чим більше слів знаходиться у розпорядженні дитини, тим точніше і легше їй буде висловлюватися, виражати свої почуття і емоції. Мета дослідження: розробка методики формування номінативного словника у дошкільників з розладами аутистичного спектру. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування номінативного словника у дітей з розладами аутичного спектру uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу