Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Михайлюк, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T08:04:00Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T08:04:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Михайлюк І. Роль сім’ї в корекційно-розвивальній роботі з дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Ірина Михайлюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4377 | |
dc.description.abstract | Сім’я відіграє визначальну роль у фізичному, емоційному та розумовому розвитку дитини. У дошкільному, шкільному та підлітковому віці цей вплив залишається провідним, але перестає бути єдиним. Більше того, у ранньому віці відсутність сімейного виховання не може бути компенсована іншими інститутами соціалізації. Складність та актуальність зазначеної проблеми є безперечною, оскільки зважаючи на існування думки, що крім органічного ураження мозку, причиною порушень нервово-психічної сфери дітей, зокрема розвитку мовлення, може бути соціально-педагогічна занедбаність у зв’язку з неблагополуччям в сім’ї (різного характеру: конфліктні стосунки між батьками, погане ставлення батьків до дитини, відсутність часу для занять з дитиною, помилки у вихованні, низький загальнокультурний рівень батьків, тощо), ця проблема набуває все більшого значення. Тим не менш проблеми, пов’язані з включенням батьків в корекційний процес, залишаються. Окрім цього, слід зазначити, що на сьогодні мало праць, які б торкалися питань пошуку шляхів ефективної реалізації участі сім’ї в корекційно-розвивальній роботі з дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. Метою роботи є дослідити роль сім’ї в корекційно-розвивальній роботі з дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Роль сім’ї в корекційно-розвивальній роботі з дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |