dc.contributor.author |
Хацьор, Катерина Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-15T08:12:14Z |
|
dc.date.available |
2021-02-15T08:12:14Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Хацьор К. А. Дослідження мовлення дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Катерина Андріївна Хацьор. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4378 |
|
dc.description.abstract |
Мова виступає важливим засобом спілкування, обміну думками і взаємного розуміння у людському суспільстві і являє собою систему загальноприйнятих знаків та символів, за допомогою яких відбувається кодування і декодування інформації з метою її передачі іншим людям в усній або письмовій формі. Вона охоплює всі сфери діяльності людської спільноти і розвивається за своїми внутрішніми законами. Мова безпосередньо пов’язана з мисленням і служить ‟основою”, базисом, на якому відбувається його розвиток. Структуру будь-якої мови, сутність її специфіки складає її граматична будова. Мета роботи: провести дослідження мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями дошкільного віку та виділити рівні його сформованості, застосовуючи цифрові показники; визначити ефективність проведення логопедичних занять з використанням сюжетних картинок на формування мовлення в цілому. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження мовлення дошкільників з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |