ElarK-PNU

Дослідження мовлення дошкільників з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хацьор, Катерина Андріївна
dc.date.accessioned 2021-02-15T08:12:14Z
dc.date.available 2021-02-15T08:12:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Хацьор К. А. Дослідження мовлення дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Катерина Андріївна Хацьор. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4378
dc.description.abstract Мова виступає важливим засобом спілкування, обміну думками і взаємного розуміння у людському суспільстві і являє собою систему загальноприйнятих знаків та символів, за допомогою яких відбувається кодування і декодування інформації з метою її передачі іншим людям в усній або письмовій формі. Вона охоплює всі сфери діяльності людської спільноти і розвивається за своїми внутрішніми законами. Мова безпосередньо пов’язана з мисленням і служить ‟основою”, базисом, на якому відбувається його розвиток. Структуру будь-якої мови, сутність її специфіки складає її граматична будова. Мета роботи: провести дослідження мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями дошкільного віку та виділити рівні його сформованості, застосовуючи цифрові показники; визначити ефективність проведення логопедичних занять з використанням сюжетних картинок на формування мовлення в цілому. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Дослідження мовлення дошкільників з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу