Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Колбіна, Дарина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T08:15:07Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T08:15:07Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Колбіна Д. М. Розвиток творчого мислення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Дарина Михайлівна Колбіна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 108 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4379 | |
dc.description.abstract | Всебічний та гармонійний розвиток дитини виступає ключовим завданням сучасного дошкілля. В умовах інклюзивної освіти це має відношення до організації освітньо-виховного процесу дітей з порушеннями мовлення (Н. Гаврилова, С. Конопляста, Т. Сак, Н. Пахомова, М. Шеремет та ін.). Оскільки діти старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення переважно вступають до навчання в загальноосвітні школи, то вони потребують цілеспрямованої корекційно-розвивальної роботи щодо подолання загального недорозвитку мовлення та розвитку мислення, оскільки саме це стає запорукою успішного навчання у школі. Сьогодення вимагає формування особистості, здатної до творчої діяльності, творчого мислення під час вирішення практичних задач. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на розвиток творчого мислення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток творчого мислення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |