Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кузнєцова, Марія | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T08:23:28Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T08:23:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кузнєцова М. Особливості розвитку моторної сфери дошкільників з порушеннями функцій мовлення засобами фізичної реабілітації: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Марія Кузнєцова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4380 | |
dc.description.abstract | В даний час відзначається різке збільшення дітей з відхиленнями в психомоторному і мовленнєвому розвитку. Помітно зросла кількість спеціальних корекційних груп, реабілітаційних центрів та консультативних пунктів. Питання корекції мовленнєвих порушень у дошкільників зростає з кожним роком все гостріше. Це пов’язано і з погіршенням екологічного стану природи, якості продуктів харчування та іншими причинами. У дослідженнях в сфері фізичної реабілітації дошкільників із порушенням функції мовлення найважливішим є аспект максимально можливого виключення помилок з процесу освоєння моторних рухів є головною вимогою. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально визначити педагогічні умови існуючої методичної бази з питань корекції моторних навичок дошкільників, які мають порушення функцій мовного розвитку та сформувати корекційну програму з даного питання із використанням інструментів фізичної реабілітації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку моторної сфери дошкільників з порушеннями функцій мовлення засобами фізичної реабілітації | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |