ElarK-PNU

Особливості розвитку моторної сфери дошкільників з порушеннями функцій мовлення засобами фізичної реабілітації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузнєцова, Марія
dc.date.accessioned 2021-02-15T08:23:28Z
dc.date.available 2021-02-15T08:23:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кузнєцова М. Особливості розвитку моторної сфери дошкільників з порушеннями функцій мовлення засобами фізичної реабілітації: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Марія Кузнєцова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4380
dc.description.abstract В даний час відзначається різке збільшення дітей з відхиленнями в психомоторному і мовленнєвому розвитку. Помітно зросла кількість спеціальних корекційних груп, реабілітаційних центрів та консультативних пунктів. Питання корекції мовленнєвих порушень у дошкільників зростає з кожним роком все гостріше. Це пов’язано і з погіршенням екологічного стану природи, якості продуктів харчування та іншими причинами. У дослідженнях в сфері фізичної реабілітації дошкільників із порушенням функції мовлення найважливішим є аспект максимально можливого виключення помилок з процесу освоєння моторних рухів є головною вимогою. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально визначити педагогічні умови існуючої методичної бази з питань корекції моторних навичок дошкільників, які мають порушення функцій мовного розвитку та сформувати корекційну програму з даного питання із використанням інструментів фізичної реабілітації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості розвитку моторної сфери дошкільників з порушеннями функцій мовлення засобами фізичної реабілітації uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу