ElarK-PNU

Особливості логопедичного супроводу дітей раннього віку з порушеннями мовленнєвого розвитку у закладі дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнірчук, Оксана Юріївна
dc.date.accessioned 2021-02-15T08:26:41Z
dc.date.available 2021-02-15T08:26:41Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кушнірчук О. Ю. Особливості логопедичного супроводу дітей раннього віку з порушеннями мовленнєвого розвитку у закладі дошкільної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Оксана Юріївна Кушнірчук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4381
dc.description.abstract Сьогодні близько 70% новонароджених мають діагностоване перинатальне ураження центральної нервової системи, що є одним з основних факторів виникнення порушень мовленнєвого розвитку. Тому рання корекція порушень розвитку мовлення дитини в умовах закладу дошкільної освіти стає все більш актуальною проблемою корекційної педагогіки. Притому, що фахівців для роботи з дітьми раннього віку до недавнього часу у нас не готували. До того ж відчутний брак літератури з рекомендаціями щодо раннього розвитку та колекційного впливу на дітей з порушеннями мовлення. Мета дослідження: діагностика стану розвитку мовлення та розробка логопедичного супроводу дітей раннього віку з порушеннями мовлення у закладі дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості логопедичного супроводу дітей раннього віку з порушеннями мовленнєвого розвитку у закладі дошкільної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу