ElarK-PNU

Запобігання порушень голосу у педагогів освітніх закладів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гудко, Леся Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-02-15T08:30:21Z
dc.date.available 2021-02-15T08:30:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гудко Л. В. Запобігання порушень голосу у педагогів освітніх закладів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Леся Володимирівна Гудко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4382
dc.description.abstract Порушення голосу виникає в найбільш працездатному віці – від 25 до 55 років. Ураховуючи дані фоніатричних досліджень, доходимо висновку, що в процесі професійної діяльності є два основних «критичних» періоди: перший, коли відбувається адаптація до голосового навантаження, що співпадає з першими трьома роками професійної роботи, а другий – з останніми, коли проблеми з голосом накопичуються. Незначне зниження рівня розповсюдженості порушень голосу між означеними періодами пояснюється тим, що в професії залишаються ці люди, голосовий апарат яких поступово адаптувався до рівня голосового навантаження. Високий рівень порушень голосу серед педагогів і стрімка тенденція до його зростання змушує детально вивчати причини, що спричиняють їхнє виникнення. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та в пошуку шляхів запобігання порушень голосу у педагогів освітніх закладів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Запобігання порушень голосу у педагогів освітніх закладів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу