dc.contributor.author |
Риба, Леся Опанасівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-15T08:35:46Z |
|
dc.date.available |
2021-02-15T08:35:46Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Риба Л. О. Формування номінативного словника у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Леся Опанасівна Риба. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 72 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4383 |
|
dc.description.abstract |
Прагнення України приєднатись до європейської спільноти сприяє поступовому розширенню міжнародних підходів та стандартів у всіх сферах діяльності суспільства, зокрема у сфері надання спеціальних послуг. Одним з виявів такої тенденції є повільне, але невпинне просування ідеї деінституалізації послуг для дітей з особливими освітніми потребами. На сучасному етапі таких наукових напрацювань є недостатньо. Тому ми прагнули провести дослідження, яке б хоча б частково могло компенсувати такий недолік уваги до цієї категорії аномальних дітей і визначити ефективність використання нетрадиційних форм роботи з імбецилами. Мета дипломної роботи – на основі визначення нетипової поведінки імбецилів визначити ефективні шляхи її стабілізації та формування заміщаючих її форм шляхом неаверсивного втручання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування номінативного словника у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |