ElarK-PNU

Формування номінативного словника у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Риба, Леся Опанасівна
dc.date.accessioned 2021-02-15T08:35:46Z
dc.date.available 2021-02-15T08:35:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Риба Л. О. Формування номінативного словника у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Леся Опанасівна Риба. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4383
dc.description.abstract Прагнення України приєднатись до європейської спільноти сприяє поступовому розширенню міжнародних підходів та стандартів у всіх сферах діяльності суспільства, зокрема у сфері надання спеціальних послуг. Одним з виявів такої тенденції є повільне, але невпинне просування ідеї деінституалізації послуг для дітей з особливими освітніми потребами. На сучасному етапі таких наукових напрацювань є недостатньо. Тому ми прагнули провести дослідження, яке б хоча б частково могло компенсувати такий недолік уваги до цієї категорії аномальних дітей і визначити ефективність використання нетрадиційних форм роботи з імбецилами. Мета дипломної роботи – на основі визначення нетипової поведінки імбецилів визначити ефективні шляхи її стабілізації та формування заміщаючих її форм шляхом неаверсивного втручання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування номінативного словника у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу