Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Риба, Леся Опанасівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T08:35:46Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T08:35:46Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Риба Л. О. Формування номінативного словника у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Леся Опанасівна Риба. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4383 | |
dc.description.abstract | Прагнення України приєднатись до європейської спільноти сприяє поступовому розширенню міжнародних підходів та стандартів у всіх сферах діяльності суспільства, зокрема у сфері надання спеціальних послуг. Одним з виявів такої тенденції є повільне, але невпинне просування ідеї деінституалізації послуг для дітей з особливими освітніми потребами. На сучасному етапі таких наукових напрацювань є недостатньо. Тому ми прагнули провести дослідження, яке б хоча б частково могло компенсувати такий недолік уваги до цієї категорії аномальних дітей і визначити ефективність використання нетрадиційних форм роботи з імбецилами. Мета дипломної роботи – на основі визначення нетипової поведінки імбецилів визначити ефективні шляхи її стабілізації та формування заміщаючих її форм шляхом неаверсивного втручання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування номінативного словника у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |