dc.contributor.author |
Трач, Лілія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-15T08:38:48Z |
|
dc.date.available |
2021-02-15T08:38:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Трач Л. В. Дослідження писемного мовлення у дітей молодших класів з дисграфічними розладами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Лілія Володимирівна Трач. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4384 |
|
dc.description.abstract |
Писемне мовлення, як особлива форма мовленнєвої діяльності, посідає чільне місце у житті кожної людини. Воно є важливим засобом комунікації та пізнання оточуючого світу. Саме у зв’язку з цим сформованість писемного мовлення, як у його експресивній, так і в імпресивній ланках, є важливою умовою успішного навчання. Письмо є складним психіфізіологічним процесом не тільки для шестирічок, але й для молодших школярів в цілому, успішність навчання письма значною мірою залежать від готовності дітей оволодіти цією навичкою, а також від методичного забезпечення уроків навчання грамоти. Мета дослідження – визначити ефективні методи та прийоми формування писемного мовлення в учнів початкових класів з дисграфічними розладами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження писемного мовлення у дітей молодших класів з дисграфічними розладами |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |