ElarK-PNU

Дослідження писемного мовлення у дітей молодших класів з дисграфічними розладами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трач, Лілія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-02-15T08:38:48Z
dc.date.available 2021-02-15T08:38:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Трач Л. В. Дослідження писемного мовлення у дітей молодших класів з дисграфічними розладами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Лілія Володимирівна Трач. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4384
dc.description.abstract Писемне мовлення, як особлива форма мовленнєвої діяльності, посідає чільне місце у житті кожної людини. Воно є важливим засобом комунікації та пізнання оточуючого світу. Саме у зв’язку з цим сформованість писемного мовлення, як у його експресивній, так і в імпресивній ланках, є важливою умовою успішного навчання. Письмо є складним психіфізіологічним процесом не тільки для шестирічок, але й для молодших школярів в цілому, успішність навчання письма значною мірою залежать від готовності дітей оволодіти цією навичкою, а також від методичного забезпечення уроків навчання грамоти. Мета дослідження – визначити ефективні методи та прийоми формування писемного мовлення в учнів початкових класів з дисграфічними розладами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Дослідження писемного мовлення у дітей молодших класів з дисграфічними розладами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу