Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трач, Лілія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T08:38:48Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T08:38:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Трач Л. В. Дослідження писемного мовлення у дітей молодших класів з дисграфічними розладами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Лілія Володимирівна Трач. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4384 | |
dc.description.abstract | Писемне мовлення, як особлива форма мовленнєвої діяльності, посідає чільне місце у житті кожної людини. Воно є важливим засобом комунікації та пізнання оточуючого світу. Саме у зв’язку з цим сформованість писемного мовлення, як у його експресивній, так і в імпресивній ланках, є важливою умовою успішного навчання. Письмо є складним психіфізіологічним процесом не тільки для шестирічок, але й для молодших школярів в цілому, успішність навчання письма значною мірою залежать від готовності дітей оволодіти цією навичкою, а також від методичного забезпечення уроків навчання грамоти. Мета дослідження – визначити ефективні методи та прийоми формування писемного мовлення в учнів початкових класів з дисграфічними розладами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Дослідження писемного мовлення у дітей молодших класів з дисграфічними розладами | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |