dc.contributor.author |
Тринта, Марина Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-15T08:51:46Z |
|
dc.date.available |
2021-02-15T08:51:46Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Тринта М. В. Мовленнєва готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Марина Валеріївна Тринта. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 77 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4387 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність теми дослідження визначається процесом модернізації сучасної освіти України («Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті», «Базовий компонент дошкільної освіти», Закон України «Про дошкільну освіту»), що зумовлює подальше наукове вивчення проблеми до навчання в школі. Одне із провідних місць у формуванні готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі посідає мовленнєвий розвиток дітей, зокрема мовленнєва компетенція (чисте і правильне мовлення, багатий словник, уміння вільно спілкуватись з однолітками і дорослими, із знайомими і незнайомими співрозмовниками; виявляти ініціативу у відповідних комунікативних ситуаціях; доречно використовувати етичні норми спілкування). Водночас спостереження за мовленнєвим розвитком старших дошкільників напередодні вступу до школи засвідчують відхилення у значної від вікових нормативних показників за всіма мовними розділами. Мета дослідження: дослідити педагогічні умови формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Мовленнєва готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |