ElarK-PNU

Мовленнєва готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тринта, Марина Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-02-15T08:51:46Z
dc.date.available 2021-02-15T08:51:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Тринта М. В. Мовленнєва готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Марина Валеріївна Тринта. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4387
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження визначається процесом модернізації сучасної освіти України («Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті», «Базовий компонент дошкільної освіти», Закон України «Про дошкільну освіту»), що зумовлює подальше наукове вивчення проблеми до навчання в школі. Одне із провідних місць у формуванні готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі посідає мовленнєвий розвиток дітей, зокрема мовленнєва компетенція (чисте і правильне мовлення, багатий словник, уміння вільно спілкуватись з однолітками і дорослими, із знайомими і незнайомими співрозмовниками; виявляти ініціативу у відповідних комунікативних ситуаціях; доречно використовувати етичні норми спілкування). Водночас спостереження за мовленнєвим розвитком старших дошкільників напередодні вступу до школи засвідчують відхилення у значної від вікових нормативних показників за всіма мовними розділами. Мета дослідження: дослідити педагогічні умови формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Мовленнєва готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу