dc.description.abstract |
Найбільш сприятливим для розвитку активності є дошкільний вік. Це обумовлено, з одного боку, збереженням високої сприйнятливості до соціальних впливів, з іншого - розвитком елементів довільності, самосвідомості, що забезпечує дитині певний рівень самостійності. Багато важливих видів психічної діяльності формуються в дошкільному віці та стають основою для подальшого просування і підготовки до шкільного навчання (Л.С.Виготський, А.Л. Венгер, В.В. Давидов, А. В. Запорожець , А.Н. Леонтьєв та ін.). Однак на практиці нерідко відзначається певний відрив педагогічної роботи з корекції мовлення від реальних потреб дітей. Це обумовлює той факт, що, опановуючи в результаті навчання мовленнєвими вміннями та навичками, діти не користуються промовою. Актуальність і недостатня розробленість вище зазначених питань зумовленняли вибір теми. Мета дослідження полягає в розробці педагогічного забезпечення корекційної роботи з активізації мовленнєвого спілкування дошкільників із ЗНМ. |
uk_UA |