dc.description.abstract |
В процесі сюжетно-рольової гри розвиваються духовні і фізичні сили дитини, її увага, уява, пам’ять, спритність, дисциплінованість. Крім того, гра ‒ це своєрідний, властивий дошкільному віку спосіб засвоєння громадського досвіду. У грі формуються всі сторони особистості дитини, відбуваються значні зміни в її психіці, що готують перехід до нової, більш високої стадії розвитку. Цим пояснюються величезні виховні можливості гри, яку психологи вважають провідною діяльністю у цьому віковому періоді. Гра ‒ явище багатогранне, її можна розглядати як особливу форму існування всіх без винятку сторін життєдіяльності колективу. Так само багато відтінків з’являється з грою в педагогічному керівництві виховним процесом. Проблема дослідження: умови формування сюжетно-рольової гри в старшому дошкільному віці дітей з загальним недорозвиненням мовлення. Вирішення даної проблеми є метою роботи. |
uk_UA |