ElarK-PNU

Формування сюжетно-рольової гри у дошкільників з ЗНМ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зиндик, Марія
dc.date.accessioned 2021-02-15T08:56:48Z
dc.date.available 2021-02-15T08:56:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Зиндик М. Формування сюжетно-рольової гри у дошкільників з ЗНМ: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Марія Зиндик. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4389
dc.description.abstract В процесі сюжетно-рольової гри розвиваються духовні і фізичні сили дитини, її увага, уява, пам’ять, спритність, дисциплінованість. Крім того, гра ‒ це своєрідний, властивий дошкільному віку спосіб засвоєння громадського досвіду. У грі формуються всі сторони особистості дитини, відбуваються значні зміни в її психіці, що готують перехід до нової, більш високої стадії розвитку. Цим пояснюються величезні виховні можливості гри, яку психологи вважають провідною діяльністю у цьому віковому періоді. Гра ‒ явище багатогранне, її можна розглядати як особливу форму існування всіх без винятку сторін життєдіяльності колективу. Так само багато відтінків з’являється з грою в педагогічному керівництві виховним процесом. Проблема дослідження: умови формування сюжетно-рольової гри в старшому дошкільному віці дітей з загальним недорозвиненням мовлення. Вирішення даної проблеми є метою роботи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування сюжетно-рольової гри у дошкільників з ЗНМ uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу