Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зиндик, Марія | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T08:56:48Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T08:56:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Зиндик М. Формування сюжетно-рольової гри у дошкільників з ЗНМ: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Марія Зиндик. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4389 | |
dc.description.abstract | В процесі сюжетно-рольової гри розвиваються духовні і фізичні сили дитини, її увага, уява, пам’ять, спритність, дисциплінованість. Крім того, гра ‒ це своєрідний, властивий дошкільному віку спосіб засвоєння громадського досвіду. У грі формуються всі сторони особистості дитини, відбуваються значні зміни в її психіці, що готують перехід до нової, більш високої стадії розвитку. Цим пояснюються величезні виховні можливості гри, яку психологи вважають провідною діяльністю у цьому віковому періоді. Гра ‒ явище багатогранне, її можна розглядати як особливу форму існування всіх без винятку сторін життєдіяльності колективу. Так само багато відтінків з’являється з грою в педагогічному керівництві виховним процесом. Проблема дослідження: умови формування сюжетно-рольової гри в старшому дошкільному віці дітей з загальним недорозвиненням мовлення. Вирішення даної проблеми є метою роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування сюжетно-рольової гри у дошкільників з ЗНМ | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |