Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кудельницька, Наталія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T09:03:56Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T09:03:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кудельницька Н. В. Особливості формування просодичних компонентів у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Наталія Василівна Кудельницька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4390 | |
dc.description.abstract | Голос є інструментом, що забезпечує емоційність і виразність мови, його розлади негативно впливають на комунікативні процеси, на формування нервово-психічного статусу і загального мовного розвитку дітей (Є. Алмазова, І. Єрмакова, Е. Лаврова, О. Орлова та ін.). Представляється актуальною проблема розробки комплексних програм вивчення і корекції стану просодичних компонентів мовлення, в тому числі з урахуванням рівня сформованості слухового самоконтролю. Відбір і систематизація методів обстеження дають можливість проводити об’єктивну оцінку порушення просодики у дошкільників з мовною патологією. Мета дослідження – визначити шляхи підвищення ефективності корекційно-логопедичної роботи з формування просодичної сторони мовлення у дошкільників з мовною патологією з урахуванням рівня слухового самоконтролю. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування просодичних компонентів у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |