ElarK-PNU

Особливості формування просодичних компонентів у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кудельницька, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2021-02-15T09:03:56Z
dc.date.available 2021-02-15T09:03:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кудельницька Н. В. Особливості формування просодичних компонентів у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Наталія Василівна Кудельницька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4390
dc.description.abstract Голос є інструментом, що забезпечує емоційність і виразність мови, його розлади негативно впливають на комунікативні процеси, на формування нервово-психічного статусу і загального мовного розвитку дітей (Є. Алмазова, І. Єрмакова, Е. Лаврова, О. Орлова та ін.). Представляється актуальною проблема розробки комплексних програм вивчення і корекції стану просодичних компонентів мовлення, в тому числі з урахуванням рівня сформованості слухового самоконтролю. Відбір і систематизація методів обстеження дають можливість проводити об’єктивну оцінку порушення просодики у дошкільників з мовною патологією. Мета дослідження – визначити шляхи підвищення ефективності корекційно-логопедичної роботи з формування просодичної сторони мовлення у дошкільників з мовною патологією з урахуванням рівня слухового самоконтролю. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості формування просодичних компонентів у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу