Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Горначова, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T13:49:40Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T13:49:40Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Горначова О. Формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Оксана Горначова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 108 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4404 | |
dc.description.abstract | Проблема формування лексико-семантичного мовлення дітей є досить складною і багатоаспектною. При вивченні особливостей лексики у дітей із мовленнєвою патологією перспективним і значущим є психолінгвістичний підхід, а також сучасні уявлення про процес розвитку лексики і різні аспекти її вивчення: про структуру значення слова і її розвиток в онтогенезі, про семантичні поля і особливості їх формування в онтогенезі. Науковцями доведено, що характерною ознакою дітей із ЗНМ є значні індивідуальні відмінності, які багато в чому обумовлені різним патогенезом (моторна, сенсорна алалія, ринолалія, дизартрія та ін.). Метою дослідження є теоретично обґрунтувати та експериментально вивчити та охарактеризувати специфіку розвитку лексико-семантичної сторони мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей з загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |