Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пилипчук, Олена Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T13:56:48Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T13:56:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Пилипчук О. П. Використання ігрових форм роботи з дітьми дошкільного віку із загальним недорозвинення мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Олена Павлівна Пилипчук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 116 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4405 | |
dc.description.abstract | Дошкільний вік – найбільш сприятливий період для розвитку навичок мовленнєвого спілкування дітей, розвитку мовлення в тісному взаємозв'язку з розвитком мислення, усвідомлення себе і навколишнього світу. Це важливий період, в якому закладаються всі основні особливості особистості і визначається якість подальшого фізичного і психічного розвитку дитини. У дошкільному віці відбувається найбільш інтенсивний розвиток мовлення. Дошкільна освіта – це дуже важливий процес, в ході якого дитина вчиться долати труднощі. Дошкільна освіта відіграє велику роль в соціалізації дітей. Ключова роль дошкільної освіти полягає в створенні умов для формування гармонійної, духовно багатої, фізично здорової, розвиненої особистості, що володіє естетичною свідомістю, творчими здібностями до індивідуального самовираження через творчу діяльність. Мета роботи: перевірити особливості використання ігрових форм роботи з дітьми дошкільного віку із ЗНМ в умовах логопедичної групи ЗДО. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання ігрових форм роботи з дітьми дошкільного віку із загальним недорозвинення мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |