Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Плахотнюк, Олена Гаріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T13:59:51Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T13:59:51Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Плахотнюк О. Г. Формування позитивного самосприйняття у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Олена Гаріївна Плахотнюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4406 | |
dc.description.abstract | Самосприйняття являє собою складний психічний процес, який полягає у сприйнятті особистістю численних образів самого себе в різних ситуаціях діяльності й поведінки, в усіх формах взаємодії з іншими людьми і в поєднанні цих образів в єдине ціле утворення – уявлення про себе, а потім у поняття свого власного «Я» як суб'єкта, який відрізняється від інших суб'єктів. Порушений розвиток самосприйняття негативно впливає на становлення особистості загалом, це стосується і дітей з порушеннями мовлення (О. Бєлова, О. Вержиховська, Н. Гаврилова, С. Конопляста, Л. Лісова Т. Сак та ін.). Мета дослідження – визначити та обґрунтувати методи навчально-виховної роботи, спрямовані на формування позитивного самосприйняття у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування позитивного самосприйняття у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |