ElarK-PNU

Формування позитивного самосприйняття у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Плахотнюк, Олена Гаріївна
dc.date.accessioned 2021-02-15T13:59:51Z
dc.date.available 2021-02-15T13:59:51Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Плахотнюк О. Г. Формування позитивного самосприйняття у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Олена Гаріївна Плахотнюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4406
dc.description.abstract Самосприйняття являє собою складний психічний процес, який полягає у сприйнятті особистістю численних образів самого себе в різних ситуаціях діяльності й поведінки, в усіх формах взаємодії з іншими людьми і в поєднанні цих образів в єдине ціле утворення – уявлення про себе, а потім у поняття свого власного «Я» як суб'єкта, який відрізняється від інших суб'єктів. Порушений розвиток самосприйняття негативно впливає на становлення особистості загалом, це стосується і дітей з порушеннями мовлення (О. Бєлова, О. Вержиховська, Н. Гаврилова, С. Конопляста, Л. Лісова Т. Сак та ін.). Мета дослідження – визначити та обґрунтувати методи навчально-виховної роботи, спрямовані на формування позитивного самосприйняття у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування позитивного самосприйняття у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу