Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Свіржевська, Олена Романівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T14:03:23Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T14:03:23Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Свіржевська О. Р. Нейропсихологічний підхід у вивченні порушень психічної сфери у дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Олена Романівна Свіржевська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4407 | |
dc.description.abstract | Проблема діагностики особливостей психічної сфери у дітей з особливими освітніми потребами на сучасному етапі набула нових ознак і особливостей у зв’язку з реформою в галузі спеціальної освіти. Створено інклюзивні ресурсні центри, основною задачею яких визначено діагностику та корекцію порушень фізичної та психічної сфери у зазначеної категорії дітей. Мета дослідження: особливості застосування нейропсихологічного діагностичного інструментарію з метою визначення структури порушення пізнавальної діяльності у дітей з тяжкими порушеннями мовлення, як основи для формування індивідуальних відновлювальних навчальних програм. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Нейропсихологічний підхід у вивченні порушень психічної сфери у дітей з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |