Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Банарюк-Вавдійчик, Олеся Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T14:06:18Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T14:06:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Банарюк-Вавдійчик О. Б. Особливості сформованості комунікативних навичок у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Олеся Борисівна Банарюк-Вавдійчик. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4408 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку суспільства людство все більше уваги приділяє дошкільному періоду життя людини, становленню її особистості, особливостям соціалізації, збереженню і формуванню психічно і фізично здорового покоління. Законом України ‟Про освіту” визначено, що основною метою освіти є всебічний розвиток дитини як особистості, розвинення її талантів, розумових здібностей, збагачення інтелектуального, культурного потенціалу народу. Важливу роль на шляху досягнення цієї мети відведено початковій ланці освіти, бо саме в дошкільний період у дітей формуються основи наукового світорозуміння, визначаються способи навчальної діяльності, дитина вчиться жити серед людей. Розвиток мовлення дошкільників на сьогоднішній день посідає чільне місце у доробках сучасних науковців. І це є не випадковим, так як на сьогодні в нашій країні відмічається різке зниження мовленнєвого розвитку сьогоднішніх дошкільників. Тому перед науковцями та педагогами-практиками постала серйозна проблема і доводиться констатувати той факт, що 85% дітей 5 років володіють мовленням на рівні 3-річних (А. Богуш). Звідси також гостро постає, як психолого-педагогічна проблема, питання труднощів комунікативного спілкування дошкільників. Причини такого регресу потребують глибокого наукового вивчення. Мета нашої роботи – теоретично обґрунтувати та розробити експериментальну програму використання арт-терапевтичних технік як педагогічних умов комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями інтелекту дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості сформованості комунікативних навичок у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |