ElarK-PNU

Особливості сформованості комунікативних навичок у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Банарюк-Вавдійчик, Олеся Борисівна
dc.date.accessioned 2021-02-15T14:06:18Z
dc.date.available 2021-02-15T14:06:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Банарюк-Вавдійчик О. Б. Особливості сформованості комунікативних навичок у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Олеся Борисівна Банарюк-Вавдійчик. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4408
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку суспільства людство все більше уваги приділяє дошкільному періоду життя людини, становленню її особистості, особливостям соціалізації, збереженню і формуванню психічно і фізично здорового покоління. Законом України ‟Про освіту” визначено, що основною метою освіти є всебічний розвиток дитини як особистості, розвинення її талантів, розумових здібностей, збагачення інтелектуального, культурного потенціалу народу. Важливу роль на шляху досягнення цієї мети відведено початковій ланці освіти, бо саме в дошкільний період у дітей формуються основи наукового світорозуміння, визначаються способи навчальної діяльності, дитина вчиться жити серед людей. Розвиток мовлення дошкільників на сьогоднішній день посідає чільне місце у доробках сучасних науковців. І це є не випадковим, так як на сьогодні в нашій країні відмічається різке зниження мовленнєвого розвитку сьогоднішніх дошкільників. Тому перед науковцями та педагогами-практиками постала серйозна проблема і доводиться констатувати той факт, що 85% дітей 5 років володіють мовленням на рівні 3-річних (А. Богуш). Звідси також гостро постає, як психолого-педагогічна проблема, питання труднощів комунікативного спілкування дошкільників. Причини такого регресу потребують глибокого наукового вивчення. Мета нашої роботи – теоретично обґрунтувати та розробити експериментальну програму використання арт-терапевтичних технік як педагогічних умов комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями інтелекту дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості сформованості комунікативних навичок у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу