ElarK-PNU

Психокорекція негативних емоційних переживань у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення у процесі гри

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коцар, Олеся
dc.date.accessioned 2021-02-15T14:13:16Z
dc.date.available 2021-02-15T14:13:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Коцар О. Психокорекція негативних емоційних переживань у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення у процесі гри: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Олеся Коцар. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4409
dc.description.abstract Нероздільною складовою нервового та психічного здоров’я дитини дошкільного віку є її емоційна сфера, яка забезпечує роботу пізнавальних процесів. На емоційну складову величезний вплив має зовнішні обставини (сім’я, колектив та ін.), які формують внутрішній стан дитини. Недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку має пряму залежність з проявами їх емоційних переживань. Соціальна та психолого-педагогічна значущість проблеми, необхідність подальшого розширення теоретичних і експериментальних досліджень особливостей особистісного розвитку дітей дошкільного віку, що мають порушення в мовленнєвому розвитку. Мета дослідження – визначити та обґрунтувати методи навчально-корекційної роботи, спрямованої на формування позитивних емоційних якостей у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психокорекція негативних емоційних переживань у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення у процесі гри uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу