ElarK-PNU

Особливості формування просторового сприймання у дітей з загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мигаль, Ольга Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-02-16T08:50:54Z
dc.date.available 2021-02-16T08:50:54Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мигаль О. М. Особливості формування просторового сприймання у дітей з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Ольга Михайлівна Мигаль. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4411
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти актуальним є питання розробки науково обґрунтованих методів корекції пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Специфічні особливості розвитку мовленнєвої сфери у дітей з порушеннями мовлення обумовлюють і специфіку формування когнітивної сфери, що включає просторові уявлення та сприймання. Аналіз літературних даних дає підставу стверджувати, що, незважаючи на інтерес до проблеми, на наявність різноманітних наукових досліджень і методичних розробок, що так чи інакше торкаються досліджуваної нами проблеми, до теперішнього часу не склалося цілісного бачення проблеми формування просторових уявлень у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та розробити методику формування просторового сприймання у дітей з загальним недорозвиненням мовлення, а також апробувати її на практиці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості формування просторового сприймання у дітей з загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу