Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мигаль, Ольга Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T08:50:54Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T08:50:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мигаль О. М. Особливості формування просторового сприймання у дітей з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Ольга Михайлівна Мигаль. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4411 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти актуальним є питання розробки науково обґрунтованих методів корекції пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Специфічні особливості розвитку мовленнєвої сфери у дітей з порушеннями мовлення обумовлюють і специфіку формування когнітивної сфери, що включає просторові уявлення та сприймання. Аналіз літературних даних дає підставу стверджувати, що, незважаючи на інтерес до проблеми, на наявність різноманітних наукових досліджень і методичних розробок, що так чи інакше торкаються досліджуваної нами проблеми, до теперішнього часу не склалося цілісного бачення проблеми формування просторових уявлень у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та розробити методику формування просторового сприймання у дітей з загальним недорозвиненням мовлення, а також апробувати її на практиці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування просторового сприймання у дітей з загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |